Targi REKLAMA360, jeszcze do niedawna Euro-Reklama, oparte były na poligrafii reklamowej oraz gadżetach. Chcąc iść jednak w kierunku ewolucji Targów REKLAMA360, zapowiadano poszerzenie zakresu tematycznego wydarzenia, które miałoby swoim zasięgiem objąć marketing w ogóle. Uczniowie klas technikum organizacji reklamy wraz z opiekunami postanowili to sprawdzić i 01.10.2015 wybrali sie autokarem do Poznania.
Faktycznie, wpowadzono dużo zmian…W obrębie pięciu stref tematycznych uwzględniono m.in. Innovation Zone, a w jej ramach aplikacje mobilne, rozwiązania dla e-handlu oraz grafikę komputerową. Pojawiły się również agencje artystyczne, eventowe oraz modelek. Trzecią z pieciu stref tematycznych był Tasting&Fashion Zone zawierająca słodycze, napoje i przekąski, akcesoria i dodatki, opakowania oraz catering. Nie zabrakło odzieży reklamowej, propozycji strojów korporacyjnych i roboczych. Dwie pozostałe strefy to oczywiście Gifts Zone oraz Technology Zone wraz z poligrafią reklamową.
Holistyczne potraktowanie przez Targi REKLAMA360 sektora promocji sprawia, że udział w wydarzeniu daje możliwość kompleksowego zaplanowania kampanii reklamowej dostosowując ją do potrzeb i możliwości danych odbiorców.